суббота, 1 апреля 2017 г.

მე-7 დღე

მოსწავლის  სავარუდო  ნაშრომი  ----   რუბრიკა მე-7 დღე

დიფერინცირებული  სწავლების  სამი  მიდგომა.შევქმენით თანამშრომლობის  შეფასების ინსტრუმენტი.

2 комментария:

  1. შეფასების ფორმები ნათლად და დეტალურად ითვალისწინებს სასწავლო მიზნებს, შესწავლილ მასალას და გამართულია ორგანიზაციული და ვიზუალური თვალსაზრისით.გეგმის მიხედვით, მოსწავლეები მონაწილეობას იღებენ შეფასების ფორმების შექმნაში. შეფასების ფორმები ემყარება ხარისხის განმსაზღვრელ გარკვეულ კრიტერიუმებს. შემოთავაზებულია მრავალფეროვანი აქტივობები.გეგმაში ინტეგრირებულია შეფასების ფორმალური და არაფორმალური ფორმების მრავალფეროვნება, რაც შეფასების მიზნებს შეესაბამება.

    ОтветитьУдалить
  2. შეფასების ფორმები ნათლად და დეტალურად ითვალისწინებს სტანდარტებს, სასწავლო მიზნებს, შესწავლილ მასალას და გამართულია ორგანიზაციული და ვიზუალური თვალსაზრისით.გეგმის მიხედვით, მოსწავლეები მონაწილეობას იღებენ შეფასების ფორმების შექმნაში. შეფასების ფორმები ემყარება ხარისხის განმსაზღვრელ გარკვეულ კრიტერიუმებს. შემოთავაზებულია მრავალფეროვანი აქტივობები.გეგმაში ინტეგრირებულია შეფასების ფორმალური და არაფორმალური ფორმების მრავალფეროვნება, რაც შეფასების მიზნებს შეესაბამება

    ОтветитьУдалить